29 Ocak 2015 Perşembe

Ne kadar Çok Yersen O kadar Zayıflarsın!

Ne  Çok Yersen O Kadar Zayıflarsın!

"Yemek yemezsen zayıflarsın" diye başlayan cümleyi kim bilir kaç kez işitmişsinizdir. Bu bizlere söylenen kocaman bir yalandır oysa ki!



Hepimiz istediğimiz kadar yemek yemek, buna karşın kilo almak istemeyiz ama bunun pek de mümkün olmadığını çoğumuz deneyimlemişizdir. Peki bazı besinleri istediğimiz kadar yiyebileceğimizi ve kilo verebileceğimizi bize söyleyen birileri oldu mu hiç? Negatif Kalori besinleri dediğimiz, aslında düşük kalori içeren ve bunları tükettiğimizde, vücudumuzun bunları sindirmek için daha fazla kalori tükettiği besinler var. Sindirim sisteminde ilk basamağın ağzımızda başladığını düşünürsek, aldığımız negatif kalorili besinleri ne kadar uzun süre çiğnersek o kadar fazla enerji tüketeceğimiz kesindir. Ayrıca bu besinlerin büyük çoğunluğu meyve ve sebzelerden oluştuğu için lif oranı da oldukça yüksektir. Böylelikle, daha uzun süre tokluk hissi yaşayacak ve sindirim sistemi negatif kalorili besinleri öğütmek için daha fazla enerji harcayacaktır.1 hafta süreyle, negatif kalorili besin listesinin dışına çıkmadan aşağıda verilen besinleri tükettiğiniz taktirde 6.5 kilo verebileceğinizi biliyor muydunuz?

İşte Negatif Kalori Besinler Listesi :
Kereviz
Portakal
Çilek
Mandalina
Greyfurt
Havuç
Kayısı
Marul
Domates
Salatalık
Elma
Karnabahar
Acı Biber
Kabak